مقالات آموزشی
10 بهترین عطر افراد مشهور و سلبریتی

انتخاب بهترین عطر و ادکلن کار بسیار سختی است. در واقع انتخاب از بین روایح اعجاز انگیزی که برندهای مختلف روانه بازار کرده اند به اندازه کافی دشوار است و زمانی سخت تر می شود که افراد مشهور و اصطلاحا سلبریتی ها نیز عطرهایی با نام خود وارد بازار می کنند. این حقیقت انکار ناپذیر است که بسیاری از ادکلن های تولید شده توسط سلبریتی ها جز یک شیشه زیبا و نام تجاری چیز دیگری نیست اما در بین آنها ادکلن خوب و دوست داشتنی نیز وجود دارد. ما در این مقاله قصد داریم فهرستی از بهترین ادکلن های ساخته شده توسط افراد مشهور را به شما معرفی کنیم. با ما همراه شوید.

ادکلن Nude ریحانا

ادکلن Nude - ریحانا

سومین عطر ریحانا با نام نود Nude وارد بازار شد. این عطر میوه ای گلی است. نت های اولیه این ادکلن زنانه شامل گواوا و انجیر هستند که با نت‌های میانی گل سفید از جمله گاردنیا و گل پرتقال ترکیب می‌شوند. نت‌های پایه‌ای مشتقات مشک، عود و گل وانیل آن را تکمیل می‌کنند. این عطر با نت‌های چوبی و مُشکی برای پوست حس صمیمت، پوست برهنه و سادگی را عرضه می‌کند.

 

ادکلن جنیفر لوپز

پرامیس Promise - جنیفر لوپز

پرامیس عطر جدید از جنیفر لوپز است که رد سال 2019 عرضه شد. شیشه‌ی آن به خاطر طراحی‌اش یادآور لباس ورساچه در مراسم گرمی اهدا جوایز گرمی در سال ۲۰۰۰ است و در میان دیگر عطرهای لوکس هم به خوبی جای گرفته است. پرامیس با نت‌های اولیه‌ای از آناناس میوه‌ای، پرتقال ایتالیایی و لیموی سیسیلی شروع می‌شود و با نت‌های میانی گل رز، بنفشه، کارامل و حبوبات تونکا تعادل می‌یابد. این ادکلن آنقدر خوشمزه است که به جای خوردن می‌توانید آن را استشمام کنید!

 

تنکیو نکست Thank you next

تنکیو نکست Thank you next - آریانا گرانده

یکی از بهترین عطرهای آریانا گرانده، «تنکیو نکست» است. اگر عاشق عطرهای میوه‌ای گلی هستید ولی طرفدار عطرهای سنگین و چوبی نیستید که اغلب در آن‌ها یافت می‌شود، این عطر مناسب شماست. این عطر ساده اما موثر تنها شش نت دارد: تمشک، انجیر، گل رز صورتی، نارگیل، مشک و ماکارون. ادکلن تنکیو نکست ببرای بهار و تابستان بسیار مناسب است.

 

کریستینا اگیلرا

ادکلن کریستینا اگلیرا- کریستینا آگیلِرا

یک بوی حسی و بلندپروازانه، عطر خودنامه کریستینا آگیلِرا به مراتب کمتر «جوانانه» از دیگر عطرهای موجود در لیست ما است. موی سیاه و انگور سیاه به همراه پیونی و یاسمین ترکیب می‌شوند، در حالی که نت‌های پایه‌ای وانیل و مشک عطر میوه‌ای گلی را تعادل می‌دهند.

 

ادکلن  الماس سفید OVE AND WHITE DIAMONDS - الیزابت تیلور

ادکلن  الماس سفید OVE AND WHITE DIAMONDS - الیزابت تیلور

اگر به دنبال یک عطر گلی هستید که شیرینی زیادی نداشته باشد، حتماً باید عطر «ادکلن الماس‌های سفید» از الیزابت تیلور را امتحان کنید. نرولی و پتیت‌گرن به عنوان نت‌های اولیه، یک معرفی گلی و سبز ارائه می‌دهند که به سرعت توسط گل رز ترکی، تیوبروز و گاردنیا دنبال می‌شود. نت‌های پایه‌ای از سدر، عود و مشک، طول ماندگاری عطر را افزایش می‌دهند و به عطر ثبات می‌بخشند.

 

ادکلن استش پرایو STASH PRIVE - سارا جسیکا پارکر

ادکلن استش پرایو STASH PRIVE - سارا جسیکا پارکر

عطر «استش پرایو»، نسخه به‌روز شده‌ای از عطر محبوب «استش» سارا جسیکا پارکر است. این عطر کاملاً پاک و مطلوب با نت‌های اولیه‌ای از انجیر، گریپ‌فروت و فلفل صورتی آغاز می‌شود. نت‌های میانی این عطر شامل نعناع هندی و گل پرتقال هستند و نت‌های پایه‌ای از چوب بته و وتیور هائیتیایی ایجاد می‌کنند که از تاثیرات زمان سپری‌شده در مسکو الهام گرفته شده است.

 

ادکلن سیگنیچر SIGNATURE - شاون مِندِس

ادکلن سیگنیچر SIGNATURE - شاون مِندِس

ادکلن سیگنیچر یک عطر نیوسکس است که به سمت زنانه مایل است، اما اغواکنندگی و شیرینی زیادی ندارد. از میان نه نت آن، آسان‌ترین نت‌ها برای تشخیص، دولچه ده لچه، شیره‌ی نخل و آناناس هستند. برای عطری مشابه که تا حدودی مردانه‌تر است، سیگنیچر 2 را امتحان کنید.

 

ادکلن میدنایت فانتزی MIDNIGHT FANTASY - بریتنی اسپیرز

ادکلن میدنایت فانتزی MIDNIGHT FANTASY - بریتنی اسپیرز

از میانه‌هایی که عطر «میدنایت فانتزی» در سال ۲۰۰۷ منتشر شد، میلیون‌ها دختر نوجوان هیجان زده شدند. به طرز عجیبی، این عطر تمام انتظارات را پیش‌بینی کرده بود و به یکی از پرفروش‌ترین‌ها تبدیل شد که تا به امروز همچنان آن را دوست دارند. اگرچه شیشه‌ی آن طراحی خارق العاده ای ندارد اما این عطر بسیار خوب است و نت‌های ترشی از آلبالو و گیلاس با گل فریزیا، آیریس، ارکیده و کهربا تعادل دارند.

 

ادکلن میو Meow - کیتی پری

ادکلن میو Meow - کیتی پری

شیشه‌ی دیگری که برای بهترین استفاده بهتر است عمق در کشوی یک کشو انداخته شود، عطر "میائو" از کیتی پری نمونه‌ی عالی از این است که چرا نباید یک کتاب را بر اساس جلدش قضاوت کرد. یک بوی شیرین و دلنشین، نت‌های آن وانیل، انجیر، پرتقال‌ماندارین و عنبر هستند. گل‌های سفید در شکل گاردنیا، علف‌های خرماوی و یاسمن، تألقی را اضافه+
÷ می‌کنند.

 

ادکلن هیت - بیانسه

ادکلن هیت - بیانسه

ادکلن بیانسه هیت-Beyonce Heat عطری است گرم و شیرین که در سال 2010 به بازار عرضه شد. این عطر زنانه مناسب شب‌ها و روزهای خنک است و برای افراد خجالتی مناسب نیست. از این عطر لاکچری، نت‌های برجسته شامل هلو، بادام، ارکیده و ماکارون هستند که به نت‌های پایه‌ای حبوبات تونکا، عنبر و سِکویا افزوده شده‌اند.

سخن آخر
انتخاب عطر و ادکلن همیشه کار سختی است بخصوص اگر به یک یا چند عطر و یا ادکلن مخصوص علاقه دارید.
یافتن رایحه موردعلاقه در میان دنیایی از بوهای سرد و گرم، تلخ و شیرین، مردانه و زنانه برای همه افراد چالش برانگیز بوده است. در این میان اضافه شدن ادکلن هایی که سازنده آنها افراد مشهور و سلبریتی هستند، سختی این چالش را بیشتر کرده است. در این مقاله ده ادکلن برجسته و محبوب از ساخته های افراد مشهور را معرفی کردیم تا اگر قصد خرید دارید راحت تر بتوانید تصمیم بگیرید.
شما نیز اگر تجربه مشابه و یا نظری دارید می توانید در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید تا کارشناسان مجموعه عطر سرنی درکوتاه ترین زمان ممکن پاسخ دهند.

 

دیدگاه ها
امتیاز دهید : 5 از 4