مقالات آموزشی
بهترین ادکلن های پاییزی

عطرها همیشه جزو جذاب‌ترین آیتم‌ها در انتخاب استایل شخصی بوده‌اند و به عنوان یک امضای شخصی می‌توانند به طور مستقیم روی حس اولیه افراد از شما تاثیر بگذارند. از نکات مهمی که در انتخاب ادکلن مناسب باید بدانید این است که عطر مناسب تابستان و روزهای گرم، عطرهای خنک و ملایم هستند و عطرهای مناسب پاییز و زمستان و روزهای سرد سال، رایحه تندتر و گرم‌تری مثل عطر وانیل، مشک، ترنج، رز، لاوندر، میخک، یاس و چوب‌های باران‌زده دارند.

ترکیب شیرین و گرم عطرهای پاییزی با هوای سرد و مرطوب پاییزی، ترکیب شگفت‌انگیزی است که هیچ کس نمی‌تواند انکارش کند و با انتخاب عطر مناسب بر اساس سلیقه شخصی‌تان می‌توانید ورود خود را به یک جمع با حس خوبی اعلام کنید.
آیتم‌های بسیاری در محبوبیت یک عطر تاثیر دارد، از ماندگاری و لطافت رایحه گرفته تا طراحی ظاهری ادکلن اما قطعا مهمترین نکته در انتخاب عطر، سلیقه شخصی شماست. در ادامه این مقاله از عطر سرنی به معرفی بهترین و محبوب‌ترین عطرهای پاییزی زنانه و مردانه برای پاییز 2023 می‌پردازیم

محبوب ترین عطرهای زنانه پاییزی کدام اند؟

با نزدیک شدن به پاییز، همانطور که دغدغه خرید لباس مناسب این فصل برای خانم ها وجود دارد، خرید عطرهای مناسب فصول سرد سال نیز آغاز می شود. بهترین عطر و ادکلن های پاییزی و زمستانی زنانه مانند ادکلن گود گرل می‌تواند براساس ویژگی‌هایی مثل ماندگاری بالا، پخش بوی خوب، حجم و غلظت مناسب و محبوبیت عطر از نظر سایرین انتخاب شود. در این بخش قرار است با توجه به این ویژگی‌ها، تعدادی از معروف‌ترین عطرهای پاییزی زنانه مورپسند بسیاری از خانم‌ها را به شما معرفی و مسیر این خرید جذاب را برایتان راحت تر کنیم.

ادکلن گودگرل Carolina Herrera Good Girl

این ادکلن زنانه طرفداران زیادی دارد و همیشه جزو اولین انتخاب ‌های خانم‌ های جوان است.  ادکلن گود گرل زنانه گرم و تلخ که اولین بار در سال 2016 به بازار عرضه شد دارای ماندگاری بسیار خوب و پراکندگی خوب است که ترکیب بوی بی‌نظیر قهوه همراه با بادام، نت بالایی آن را تشکیل می‌دهد. قلب این عطر شامل عطر مریم و یاس و راحه پایه با لوبیای تونکا و غلاف کاکائو به پایان می‌رسد. در واقع این ادکلن یکی از بهترین عطرهای زنانه با ماندگاری بالا است که انتخاب مناسبی برای فصل پاییز و زمستان است.

عطر ورساچ کریستال نویر Versace Crystal Noir

این ادکلن به ترتیب دارای نت اولیه هل، زنجبیل و فلفل می‌باشد و پس از مدتی به نت میانی نارگیل، گاردنیای یاسمنی، شکوفه پرتقال و گل صدتومانی در این عطر می‌رسید و در پایان می‌توانید بوی مشک ، کهربا و چوب صندل سفید را استشمام کنید. همچنین این ادکلن محبوب پاییزی ماندگاری و پراکندگی بسیار خوبی دارد که باعث شده به یکی از جذابترین گزینه‌ها برای انتخاب خانم‌های شیک‌پوش در مهمانی‌های رسمی و شبانه تبدیل شود.

ادکلن بلک اوپیوم ایلیسیت گرین YSL Black Opium Illicit Green

این عطر زنانه گرم و شیرین جدید که در سال 2021 به بازار جهانی ورود پیدا کرد، توانست به سرعت طرفداران خاص خودش را که به دنبال عطری برای فصول سرد سال بودند، پیدا کند. این ادکلن فرانسوی، رایحه انرژی‌بخش و هیجان‌انگیز و همچنین ماندگاری و پخش بو متوسطی دارد. ادکلن بلک اوپیوم ایلیسیت گرین با رایحه اولیه نارنگی ماندارین، گلابی و برگ انجیر حس تازگی را به شما و اطرافیانتان منتقل می‌کند و با جایگزین شدن نت‌های میانی یاس، شکوفه پرتقال و انجیر این حس را به اوج خود می‌رساند. و در نهایت رایحه پایه وانیل، نعناع هندی و قهوه، انرژی شما را برای تمام طول شب تامین می‌کند.

بهترین عطرهای پاییزی مردانه کدام اند؟

عطر مردانه مناسب پاییز باید با رایحه‌ای گرم و شیرین یا گرم و تند در روزهای خنک و سرد پاییز بهترین حس را به شما و اطرافیان منتقل کند. اگر خودتان عاشق ادکلن باشید، قطعا با بهترین ادکلن های مردانه پاییزی اشنا هستید، اما اگر اطلاعت کمی هم دارید نگران نباشید، با کمی جستجو می توانید از بین ادکلن های مناسب این فصل، انتخاب های خوبی داشته باشید که مناسب شخصیت و سلیقه عطری شما هستند. عطر سرنی در این بخش قصد دارد برای انتخاب آسان تر به شما کمک کند و سه مدل از بهترین عطرهای مردانه برای پاییز و زمستان 2023 را به شما معرفی کنیم.

باکارات رژ انتخاب پاییزی مردان خوش تیپ

این عطر گرم و شیرین و خوشبو با رایحه اولیه بادام و زعفران و رایحه ترکیبی فوق العاده پایه عنبر، مشک و روایح چوبی و ماندگاری بسیار طولانی مدت و پراکندگی خوب می تواند از بهترین انتخاب های عطر پاییزی مردانه باشد. اگر سلیقه مدرنی دارید و به دنبال یک عطر برای پاییز خود هستید، ادکلن باکارات رژ می تواند بهترین انتخاب باشد.

ادکلن پگاسوس انتخاب پاییزی مردان خوش پوش

پگاسوس یکی از معروف ترین و محبوب ترین عطرهای تلخ مردانه و مناسب پاییز از برند فرانسوی پرفیوم د مارلی با ماندگاری بسیار طولانی مدت و پراکندگی بسیار خوب است. ادکلن پگاسوس با ترکیب نت اولیه ترنج، گل گاو زبان و زیره سبز، رایحه ای قوی و پر شور می باشد و نت میانی اسطو خودوس عادی، گل یاس و بادام تلخ، این رایحه رمزآلود را تبدیل به سمبلی از مردی متفکر نموده است و ترکیب خاص چوب صندل ، کهربا و وانیل حسی از قدرت، سرعت و شکوه را منتقل می کند که مناسب آقایان در هر سن و سالی است.

ویژگی های ادکلن های پاییزی

برای فصول سرد سال، عطرهایی با رایحه تند،گرم و شیرین مناسب هستند. رایحه تند مثل عطرهایی که دارای نت خاک و ادویه هستند یا رایحه تند و غلیظ نوشیدنی ها مثل قهوه و الکل و یا عطرهای شرقی تند مثل عود و عنبر.
حس فوق العاده گرمابخشی که در روزهای سرد برای خود و اطرافیانتان با استفاده از ادکلن های گرم و قوی ایجاد می کنید، به یادماندنی است. رایحه ای از وانیل، چوب و نعنا و مشک از محبوب ترین عطرهای گرم برای فصل پاییز هستند.
عطرهای پاییزی با نت پایانی شیرین مثل وانیل و شکلات در ترکیب با رایحه های گرم از بهترین و رویایی ترین انتخاب های این فصل می باشند.

سخن پایانی

از نکات مهمی که در انتخاب ادکلن مناسب باید بدانید این است که عطر مناسب تابستان و روزهای گرم، عطرهای خنک و ملایم هستند و عطرهای مناسب پاییز و زمستان و روزهای سرد سال، رایحه تندتر و گرم‌تری مثل عطر وانیل، مشک، ترنج، رز، لاوندر، میخک، یاس و چوب‌های باران‌زده دارند.
تعدادی از محبوبترین عطرهای مناسب پاییزی زنانه شامل ادکلن هایی مثل گودگرل، عطر ورساچ کریستال نویر و بلک اوپیوم ایلیسیت گرین و عطرهای باکارات رژ، بلو شنل پارفوم و مارلی پگاسوس از ادکلن های معروف پاییزی برای آقایان است. شما نیز اگر تجربه و یا نظری در مورد بهترین ادکلن های پاییزی دارید می توانید در بخش نظرات با ما و سایر مخاطبان عطر سرنی به اشتراک بگذارید.

 

دیدگاه ها
امتیاز دهید : 5 از 4